Sunday, October 7, 2007

Afhængighed

Okay. Det hænder jeg tager en ekstra kop koffein... Ja okay det er jo også tirsdag, så vi kan da godt spise fastfood! Men nu er løbet kørt. Jeg har pga uforudsigelige hændelser været uden internet i en hel uge! Ja ja, nu sidder du og tænker at du ikke har røget i en måned, ikke zappet inden for de sidste 4 timer eller slet ikke drikker kaffe. Uanset hvad, har det været den hårdeste uge siden jeg havde "idræts-uge" i gymnasiet. Hvilket jeg aldrig har haft, så det var ret hårdt!! Og bær med mig. Smid en comment, nus mig, gi' mig et kram. Hvad der får dig op og køre.
Jeg kan dog i mellemtiden sige, at jeg er blevet stor tilhænger af mennesker der gider underholde mig. Glæder mig til at møde dem!
Slesvig? Det tror jeg nok frisør.

4 comments:

Anne Mette said...

Hej Steffen. Sikke dog et spændende og interessant indlæg. Bare kom med mere fra samme skuffe.

Unknown said...

mere blog steffen! vi vil også underholdes!! mere mere!

jonlt said...

tidsfordriv er min afhængighed
fordriv min tid med din afhængighed

Sofie said...

nøøøøøøøøøøøøøø.... et sølle indlæg.. come on...:)